דילוג לתוכן

מסעדות בשרים בים המלח

אבשלום שיטרית |
07/05/2024

אין הרבה דברים שמשתווים לסאונד של נתח בשר שמונח על משטח לוהט, לריח שמופק מהתהליך הזה וכמובן, לטעם שלו כשהוא עשוי כמו שצריך. בין מסלול לאטרקציה בטיול יומי, בעקבות רעב שמתעורר אצל הילדים בחופשה או בדרך לאילת – תכינו את המזלגות ואת סכיני המסור ובואו נערוך היכרות עם כמה מהמקומות הטובים ביותר לזלול בהם ארוחה בשרית באזור ים המלח.

על העצם? בין שתי לחמניות? מדיום רייר? בתוך פיתה עם סלטים? אולי כסטייק עם מלח פלפל?

כל אחד ואחת מאיתנו אוהב את מנת הבשר שלו קצת אחרת וזה ממש בסדר, גם כי על טעם וריח של בשר אין מה להתווכח וגם כי לאורך ים המלח המופלא יש לא מעט אפשרויות שונות, מגוונות וטעימות במיוחד בשביל שכל אחד ואחת מכם – יוכלו לספק את תאוות הבשר שלהם, בדרך שאתם הכי אוהבים.

ראנץ' האוס

אי אפשר לדבר על בשר באזור ים המלח, מבלי להזכיר את מסעדת ראנץ' האוס המשובחת. המסעדה שמעוצבת בגוונים דרום אמריקאים, צובעת גם את המנות שלה באותם הצבעיים וזה כמובן אומר, בשר, עוד בשר ובעיקר בשר. יש גם תוספות, סלטים וקינוחים לא רעים למקרה שדאגתם. מסעדת ראנץ' האוס נמצאת בתוך מלון ישרוטל 'נבו' ים המלח שבעין בוקק, בלובי המלון בקומת הכניסה. המסעדה כשרה ופתוחה לכולם. מלבד הבשר המעולה, תוכלו למצוא במקום גם לא מעט סוגי יין שילכו מעולה עם המנה שתבחרו.

מה אוכלים? בשרים איכותיים לפי משקל, אסאדו על לחם בריוש, פילה בקר, אנטריקוט, סינטה, צלעות טלה, פריים ריב ועוד.

לפרטים נוספים >> https://bit.ly/3UwDQbI

הבשרים של ראנץ' האוס 

מסעדת בשרים יוקרתית, ראנץ' האוס. צילום: אתר ראנץ האוס

 אגאדיר

לא שיש באמת צורך להכיר למישהו את רשת ההמבורגרים המעולה הזו, אך אם במקרה הייתם בירח לאחרונה, חזרתם לא מזמן וממש התגעגעתם להמבורגר טוב, אגאדיר זה המקום בשבילכם.

בשר משובח שעשוי מ-100% בשר בקר מובחר, טרי וטחון במקום. מוגש בתוך הלחמניות של אגאדיר ואפילו אפשר לבחור לחמניות מקמח מלא, ללא גלוטן ועוד.מסעדת אגאדיר נמצאת במתחם המלונות, בסמוך לחוף עין בוקק.

מה אוכלים? המבורגר כמובן בשלל משקלים גוונים וטעמים, מנות ראשונות כמו סיגרים מרוקאיים או כנפיים פיקנטיות, עיקריות כמו קריספי צ'יקן, חזה עוף טנדורי ועוד.

לפרטים נוספים >> https://bit.ly/3UvPzay

אוכל באגאדיר אוכל באגאדיר אוכל באגאדיר

צילום: גל זוטא

מסעדת מול הים

מסעדת מול הים ממוקמת באופן מפתיע, מול הים. כמה מול הים? כ-30 מ'. מה שמקנה למסעדה הזו אווירה מיוחדת וחוויה שלמה של ארוחה ובילוי. מה שמוסיף לבילוי הוא בר האלכוהול האיכותי שמעטר את המקום וכמובן – בשרים משובחים.מסעדת מול הים מציעה תפריט רחב ומגוון של בשרים על האש, ארוחות ילדים וגם דגים למעוניינים.

המסעדה נמצאת בקרבת כל המלונות בקניון עין התכלת שבעין בוקק.

מה אוכלים? מגוון מנות ראשונות וסלטים, על האש – חזה עוף, כבד עוף, נקניקיות, צלעות טלה, קבב, סטייקים, כבד אווז ועוד.

לפרטים נוספים >> https://bit.ly/3OxqYhr

בשרים מסעדת מול הים

אווירה של מול הים במסעדת מול הים. צילום: אתר ארץ ים המלח

מסעדת עין בוקק

מסעדת עין בוקק שנמצאת ממש מעבר לכביש מול המלונות בסמוך לתחנת הדלק, מציעה לכל מי שנכנס בדלת המסעדה אווירה נעימה ונינוחה, תפריט מגוון ומעניין, בר אלכוהול עם מבחר גדול, קינוחים מעולים ובקיצור, מסעדת בשרים אמיתית עם כל המשתמע מכך. המקום שיכול להכיל עד כ-50 אנשים וכולל אזור ישיבה פנימי כמו גם אזור ישיבה חיצוני, הוא בעל עיצוב מוקפד ומדויק וכזה הוא גם האוכל במקום. (יש גם ארוחות בוקר עד השעה 15:00 מדי יום).

בצהריים ובערב מתחילה חגיגת הבשרים במקום.

מה אוכלים? צלעות טלה, אוסובוקו בבישול ארוך, אנטריקוט מיושן, קבב, כבד אווז, חזה מולארד ועוד.

לפרטים נוספים >> https://bit.ly/42sje66

מסעדת עין בוקק בשרים מסעדת עין בוקק בשרים

בצל ההרים, מסעדת עין בוקק. צילום: מתוך אתר המסעדה.

המקסיקני

אוהבים את הבשר שלכם בטורטייה ממש כמו במקסיקו? כנראה שהמקסיקני הוא המקום בשבילכם.

הרשת בעלת הטעמים הדרום-אמריקאים שהתחילה בבאר-שבע, התפרשה מאז לאזורים רבים בארץ והגיעה גם אלינו לים המלח.

המקסיקני פועל כמסעדת מזון מהיר והוא פתרון מעולה לילדים רעבים ובשל מיקומו, הוא גם אפשרות נהדרת לארוחה לכל המשפחה בקרבת המלונות. המקום נמצא במרכז עין בוקק, ממש מאחורי החוף המרכזי, ככה שיש אפשרות לשבת במקום או לקחת טייק-אוויר ולבחור לכם ספוט נוח מול הים.

מה אוכלים? בטורטייה – אנטריקוט, בשר בקר טחון, פרגיות, חזה עוף ועוד. בסלט – חזה עוף, פרגיות ואנטריקוט. יש גם תוספות כמו נאצ'וס, רצועות פילה עוף ועוד.

פרטים נוספים >> https://bit.ly/496eAgM

מסעדת המקסיקני

כמו במקסיקו, רק בים המלח. מסעדת המקסיקני. צילום: גל זוטא

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

על המפה