דילוג לתוכן

מה לאכול בים המלח?

אגף תיירות |
31/07/2022

מה לאכול בים המלח? קבלו את המידע המלא על מסעדות, מזנונים ובתי קפה במרחב של ארץ ים המלח.

 

מה לאכול בים המלח – צפון ים המלח:

  • מסעדת מי קאסה / mi casa–  המסעדה נמצאת בחלק הצפוני של ים המלח, סמוך לצומת של ורד יריחו. האירוח בעיצוב ובאווירה כפרית, כמו קפיצה קטנה לאיטליה הישנה והמסורתית, והכל מעשה ידיהם של המארחים. במקום קיים תפריט מגוון ובסופי שבוע יש לתאם מראש.

טלפון: 02-9707078.

 שולחנות ישיבה ערוכים

  • מסעדת הצ'אנס – המקום מגיש תפריט אוכל ישראלי טעים ומשובח, המורכב ממאכלים טריים כמו חומוס, בשרים, מוסקה ועוד. המסעדה ממוקמת בצומת אלמוג, על כביש מספר 1, ממש על יד אחד ממטעי התמרים המפורסמים בסביבה.

טלפון:02-9409414

צלוחיות סלטים

  • מסעדת חוף נווה מדבר – המסעדה שוכנת סמוך לחוף הים עם נוף מרהיב אל ים המלח. מכביש 90 פונים מזרח לכיוון הים.

טלפון: 02-9942781

  • מסעדת חוף קליה – המסעדה ממוקמת בחלקו הצפוני של ים המלח, מרפסת המקום צופה על ים המלח. באי המקום יוכלו להנות מאוכל ותפריט מגוון ומותאם לקבוצות ולבודדים. ישנה אפשרות גם לחדרי vip בתיאום מראש.

טלפון: 02-9942391.

שולחנות וכסאות ישיבה

  • מסעדת כפר הנופש ביאנקיני – המסעדה ממוקמת בחלקו הצפוני של ים המלח, סמוך לכביש 90 וצומת הלידו. המסעדה מציעה חוויה קולינרית של מאכלים ביתיים מרוקאיים ובעיצוב אותנטי וישיבה מול ים המלח.

טלפון: 02-9400266.

שולחן ערוך עם מנות אוכל

 

מה לאכול בים המלח – מרכז ים המלח:

  • דיזרט/ Desert – היא קונדיטוריה ומאפייה ביתית ומקומית בקיבוץ עין גדי (סמוך למרכז הרכש של הקיבוץ), שהפך עם הזמן להיות גם בית קפה קטן. במקום מוגשים מאפים, כריכים, סלטים טריים המוכנים במקום. כמו כן, המקום מציע גם קינוחים, עוגות ועוגיות מגוונות.

טלפון: 052-3036068

  • מצוקי בר – בר מצוקי דרגות מציע מגוון עשיר של אלכוהול, מיצים, קפה, אוכל ונשנושים מול הנוף המרהיב של ים המלח.

טלפון: 02-5422994

  • "באובר" עין גדי – המזנון ממוקם בלובי מלון עין גדי. בו תמצאו בית קפה המציע תפריט חלבי של פסטות, סלטים, פיצות ועוד, לצד מיצים טריים, חליטות מיוחדות ועוד. הבאובר קרוי על שם שני עצי הבאובב הגדולים שהוא צופה אליהם, ובאובב קטן שנשתל ממש במרכזו.

טלפון:  08-6594222.

שולחן על רקע ים המלח

  • מזנון חאן עין גדי – החאן אשר נמצא בכניסה לקיבוץ עין גדי, מציע מעבר לחוויית האירוח גם מזנון אוכל מהיר הכולל ארוחות חמות, שתייה, קפה, גלידות ועוד.

טלפון: 050-923-0555.

  • מזנון בדולינה גלמפינג עין גדי – בדולינה הינו מתחם המספק חוויית אירוח הנמצא סמוך לבריכת מלון עין גדי. במקום פועל מזנון אוכל המספק מזון מהיר, מאפים, גלידות, שתייה, קפה ועוד.

טלפון: 052-331-3113.

 

מה לאכול בים המלח –  דרום ים המלח:

עין בוקק

  • ארומה פטרה – סניף ים המלח של ארומה ממוקם בקניונית פטרה, מציע מקומות ישיבה ממוזגים ומקומות ישיבה במרפסת הסמוכה למדשאה הגדולה. מגוון ארוחות בוקר, צהרים, כריכים וסלטים.

טלפון: 08-995-4021

  • מקדונלד'ס פטרה – ארוחות המבורגרים לילדים ומבוגרים. הסניף ממוקם בקניונית פטרה בעין בוקק.

טלפון: 052-944-0100

  • קפה גרג (קניון ים המלח) – קפה גרג ממוקם בקניון ים המלח החדש בקומת הכניסה. מציע ישיבה נוחה ומסך צפייה גדול, תפריט של ארוחות בוקר, סלטים, כריכים ועוד.

טלפון: 08-6581688

  • מסעדת מול הים – המסעדה ממוקמת בטיילת עין בוקק כ 30 מטרים מחוף הים. המסעדה מציעה תפריט ים תיכוני מגוון הכולל בשרים, דגים, סלטים והרבה פינוקים. הישיבה חיצונית והמקום ממוזג.

טלפון: 053-5276839

שולחן מסעדה ערוך

  • מזנון הורדוס – המזנון מציע המבורגרים ועוד מטעמים שמאפיינים מזנון מהיר, ניתן לקנות במקום גם מוצרי מכולת, שתייה קרה וחטיפים. המסעדה ממוקמת ברחבה המרכזית של עין בוקק ומאחורי החוף המרכזי בצידו הדרומי. ברחבה החיצונית של המסעדה ניתן לשבת בנוחות תחת שמשיות וליהנות מנוף הים והאוויר הצלול.

טלפון: 054-7341114

  • מסעדת ראנץ' האוס (ישרוטל) – מסעדת ראנץ’ האוס נמצאת במלון ישרוטל "נבו" ים המלח, בעין בוקק. מרחק דקות הליכה מהחופים המטופחים של ים המלח. המסעדה מציעה מגוון בשרים משובחים ובסטנדרט גבוה.

טלפון: 08-6689609

  • "המקסיקני" (טורטייה) – המסעדה מנוהלת כמזנון מהיר המגיש טורטיות מסורתיות ועוד מגוון מאכלים אותנטיים מקסיקנים. המסעדה ממוקמת במרכז מתחם עין בוקק, מאחורי החוף המרכזי של עין בוקק. במקום אפשרות לישיבה תחת שמשיות קש מדליקות המצלילות את רחבת הישיבה הצופה אל ים המלח. ניתן גם לקחת טייק אווי ולשבת במדשאות המפרידות בין המסעדה לחוף הים.

טלפון: 08-618-7545

מסעדת "אגאדיר" עין בוקק – המסעדה מציעה את תפריט ההמבורגרים הקבוע של כל הרשת ובנוסף לכך תפריט ספיישל משתנה עם מנות ראשונות ועיקריות לצד תפריט אלכוהול מעולה ושתיה קלה

 טלפון: 08-9284400.

חלל מסעדה עם שולחנות וכסאות

  • מסעדת "טאג' מאהל " – המסעדה ממוקמת במתחם מלונות עין בוקק, בצמוד לבריכת מלון לאונרדו אין. הטאג’ מאהל מציעה חוויה אותנטית בים המלח, מסעדה בסגנון ישיבה בדואי המגישה מנות מגוונות לכל המשפחה. כל זאת באווירת מדבר ושקט. המסעדה בנויה כאוהל מסורתי עם אפשרות רביצה על מזרונים נוחים או ישיבה סביב שולחנות.

טלפון: 072-3934380

מה לאכול בים המלח – כיכר סדום

  • המרפסת של קותי – המזנון ממוקם במתחם הבריכה של מושב נאות הכיכר, במזנון מוגש תפריט מהיר ומתוקים בעבודת יד. ניתן לשבת במקום או להזמין משלוח. בנוסף, קותי עושה גם קייטרינג של אוכל ביתי לקבוצות בתיאום מראש. (מינימום של 15 מנות ועד 50 מנות). ניתן להזמין אוכל הונגרי אמיתי גולש, קיורטוש ועוד. באיסוף עצמי או משלוח.

טלפון: 0524504446

  • מיכל אוכל שבא מאהבה – מי שמתארח באזור כיכר סדום והסביבה יכול להזמין את התבשילים של מיכל ישירות לחדר. סגנון האוכל ביתי, עם ארוחות בוקר מושקעות שנעשות כולן בעבודת יד כולל אפיית הלחם. מאכלים מיוחדים שמאפיינים את המדבר כגון מטפונה (בתוך האדמה) – תבשיל עוף עם ירקות שורש המתבשל שעות, פויקה ועוד.

טלפון: 052-4081233

צלוחית אוכל וסלט

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

על המפה