דילוג לתוכן

ים המלח ראשון ברשימת יעדי המרפא המומלצים בעולם של Travel and Leisure

שירי הדר |
16/02/2022
ynet

ynet

מגזין התיירות הנחשב פרסם את עשרת יעדי הנופש והמרפא הטובים בעולם. הים הישראלי והמלוח הצליח לטפס למעלה הרשימה ועקף בדרך את יערות הגשם של יפן, אגם מנוקד בקנדה ואפילו את מפלי הניאגרה המפורסמים. "אנו נרגשים להיבחר על ידי אחד ממגזיני התיירות המובילים בעולם"

מגזין התיירות הוותיק טרוול אנד ליז'ר פרסם את רשימת עשרת המקומות המומלצים בעולם, המשמשים כיעד לחופשה ומרפא. אנחנו כבר יודעים שים המלח הוא לוקיישן מנצח עבור כל מי שמחפש שילוב של השניים אבל תמיד נעים לגלות שזו גם הדעה במקומות אחרים ורחוקים מכאן.
"מלבד היותו עוצר נשימה לחלוטין, ים המלח הזה ידוע מזמן בזכות תכונותיו הבריאות. החל מהבוץ השחור שאפשר למרוח על העור לצורך פילינג והקלה על מחלות עור כמו פסוריאזיס, ועד לכוחו הטבעי לרפא אסטמה, דלקת פרקים, אוסטאופורוזיס ובעיות אחרות", כך נכתב במגזין האמריקני הנחשב.
התגבשות מלח
צילום: ניצן דרור
בנוסף, ציינו גם את עניין השיזוף הייחודי לאזור הנמוך בעולם. "ב-400 מטר מתחת לפני הים, קרני UV מסוננות דרך שכבת אידוי מעל ים המלח, שכבת האוזון ושכבה אטמוספרית נוספת. אומרים שמשמעות הדבר היא שהמשתזפים יכולים לספוג את ההשפעות המיטיבות של ויטמין D מקרני השמש, ללא סיכון לכוויות שמש ונזק לעור כתוצאה מכך".
במועצה אזורית תמר ים-המלח התרגשו מהמעמד ואמרו בשיחה עם ynet: "אנו נרגשים להיבחר על ידי אחד ממגזיני התיירות המובילים בעולם".
ראש המועצה, ניר ונגר, מוקיר ושמח על בחירת המבקרים באזור התיירות ארץ ים המלח כיעד בילוי נופש ומרפא. "ים המלח נשען על משאבים טבעיים: מים, שמש, בוץ שחור, אוויר עשיר בחמצן הקוסמים לכל תיירי העולם, וגם בתקופות כמו קורונה האזור זוכה לאחוזי תפוסה גבוהים וזה מסייע להמשיך לפתח את האזור התיירותי עם הפנים להחזרת התיירות הנכנסת חזרה למדינת ישראל ולים המלח, שאין דומה לו בעולם".
מלונות ים המלח
"האזור זוכה לאחוזי תפוסה גבוהים גם בתקופת קורונה"
(צילום: שיר הדר)
טל"ח
 
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

על המפה