דילוג לתוכן

מעיניים של תיירת: כך נראית החופשה המושלמת בים המלח

Miraim Harary-van Laar |
16/05/2024

האייטם נכתב על ידי מרים, צלמת ישראלית-הולנדית שאוהבת לטייל, לחקור, לתעד ולספר את סיפורה המיוחד של מדינתנו דרך עדשת המצלמה.

לקראת חופשה נוספת, החלטנו לצאת לטיול זוגי בן יומיים, במטרה לחוות ולגלות את המקומות הכי מיוחדים בים המלח – אנחנו הספקנו להתאהב מחדש ולצפות לטיול הבא. רשימת היעדים המלאה בפניכם.

גן לאומי מצדה

המסע שלנו אל המקום הנמוך בעולם החל בזריחה כשהתחנה הראשונה שלנו הייתה גן לאומי מצדה, אחד מהאתרים ההיסטוריים המרתקים ביותר בישראל וכזה שכל תייר חייב לבקר בו.

זו הפעם החמישית שאנו מבקרים במצדה, ולמען האמת, כל ביקור מרגש מחדש. הפעם, מתוך התמסרות מלאה לחוויה, החלטנו לעלות לפסגת ההר ברכבל (אמנם זו חוויה פחות מאתגרת למטיבי הלכת, אך לא פחות מרשימה ביופייה).

• שעות פתיחה: א'-ה' 8:00-16:00
  • שישי וערבי חג: 8:00-15:00
  • חיפוש בווייז: גן לאומי מצדה
  • מסלולים – שביל הנחש: זמן טיפוס לפסגה אורך כשעה, דרגת קושי גבוהה
  • שביל הסוללה: זמן הטיפוס לפסגה כחצי שעה, דרגת קושי בינונית

מצדה

עין גדי

משם המשכנו לצפות בפלאי הטבע הקסומים של הגן הלאומי עין גדי. לשמחתנו גילינו שמסלול נחל עליון בנחל דוד נפתח שוב למטיילים, כך נהנינו ממסלול מעגלי ומנוף עוצר נשימה, תוך כדי השתכשכות במים לאחר ההליכה.

לאחר הסיור הכיפי, אך המעט מעייף, הגענו למלון עין גדי, זו הייתה הפעם הראשונה שלו שם ולמען האמת המקום עשה לנו רק חשק לעוד.

המקום פשוט מושלם, הספא במלון היה מדהים, בעוד אנחנו התלהבנו במיוחד מבריכות המלח ומהנופים הייחודים, כך שכל מה שנותר לנו היה לשבת על כיסא נוח ולהירגע.

• הגעה: הדרך הפשוטה ביותר היא הגעה ברכב מכביש 90, כקילומטר מקיבוץ עין גדי
  • הכניסה בתשלום: קיימים כרטיסים מוזלים עבור סטודנטים, ילדים ואזרחים ותיקים

ספא עין גדי מלון עין גדי קיבוץ עין גדי

עין בוקק

למחרת, לאחר לילה מושלם במלון נסענו דרומה לעין בוקק, החוף האהוב עלינו בים המלח, בזכות האווירה המיוחדת והשקטה וחנייה קרובה לחוף.

אך כמובן שאי אפשר לטייל בעין בוקק מבלי לטייל בנחל בוקק! לא משנה כמה פעמים אבקר שם, החוויה תהיה תמיד מדהימה. מדובר במסלול שאורך לא יותר משעה, כאשר המסלול עצמו בעיקר במים רדודים ונעימים ומסביב בריכות ומפלים.

חוף עין בוקק חוף עין בוקק חוף עין בוקק

פארק נחל אמציהו

את הטיול סיימנו במקום שלא ביקרנו בו בעבר, ולמען האמת לא שמענו עליו מעולם – פארק נחל אמציהו הממוקם בכיכר סדום.

הפארק הינו מתחם פנאי מתאים למשפחות הכולל שבילי הליכה מוסדרים, סככת צל מרכזית, פינות ישיבה מוצלות, ברזיות מים קרים ובריכת שכשוך ושירותים ציבוריים.

אהבנו מאוד את הפארק, הכניסה אליו חופשית והוא ממש מושלם למשפחות עם ילדים קטנים.

• חיפוש בוויז: פארק נחל אמציהו
  • עלות: ללא עלות

פארק אמציהו

הכתבה פורסמה במקור באתר VISIT TO ISRAEL

הפנייה לכתבה-בקישור

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.