דילוג לתוכן
צילום:default

ביקור חוויתי בכיכר סדום!

23/02/2023

חלקו הדרומי של ים המלח מכיל בתוכו פנינה נסתרת הנקראת – כיכר סדום. המבקרים באזור ייהנו משילוב של נופיים מדבריים לצד שדות חקלאיים פורחים וממגוון אטרקציות כיפיות לכל המשפחה בעת ביקור חוויתי בכיכר סדום.

נתחיל מכמה המלצות לסדנאות יצירה אצל אמנים מקומיים:

אסתי ברק – סדנאות אש וחומר במקום הנמוך בעולם 

במושב נאות הכיכר, בינות הנופים הייחודיים של המדבר, נמצא הסטודיו של אסתי ברק, אמנית היוצרת בקרמיקה וחומר. אסתי בעלת תואר באומנות וקרמיקה. הקימה בהאנגר גדול, סטודיו מלא בהשראה. אסתי מציעה סדנאות שונות, הפעילות משתלבת להפליא בטיול או שהייה באזור ים –המלח. תוכן הפעילות ואופייה מותאמים, כמובן, לאופי הקבוצה.  משך הסדנאות: כשעתיים,  5-30 משתתפים

לינק- מידע על האמנית והסדנאות

ביקור חוויתי בכיכר סדום   הסטודיו של אסתי ביקור חוויתי בכיכר סדום
  ביקור חוויתי בכיכר סדום

קארמה – סטודיו למקרמה

עירית כנאפו ילידת מושב נאות הכיכר מאז ומתמיד עסקה ביצירה. עירית מעצבת ויוצרת תכשיטי מקרמה עם השפעה אתנית מהמדבר והסביבה בה גדלה ומהמזרח הרחוק. עירית מקיימת סדנאות להעברת הידע והאהבה למקרמה. הסדנאות מותאמות ונבנות בהתאם לאופי הקבוצה (זוג, משפחה, קבוצה של 10 משתתפים), מתקיימות באווירה נעימה ואין צורך בידע קודם. בסוף סדנה של כשעתיים תצאו עם תוצר מעשה ידיכם! הגעה לסטודיו בנאות הכיכר בתיאום מראש.

לינק- מידע על האמנית והסדנאות

ביקור חוויתי בכיכר סדום  ביקור חוויתי בכיכר סדום   ביקור חוויתי בכיכר סדום

ביקור חוויתי בכיכר סדום

גלריה JOJO – סטודיו וגלריה לאומנות 

ג’וג’ו (יוסף אוחיון), הוא אמן ומעצב המתגורר במושב עין תמר. ג'וג'ו בחר ליצור את עבודותיו בתוך מרחבי המדבר השקטים, העוצמתיים והקסומים ופתח לצד הסטודיו בו הוא יוצר, גלריה לתצוגה ומכירה של עבודותיו. זאת במקביל לגלריה במרכז תל אביב שאהודה מאוד על תיירים וישראלים כאחד. ניתן לתאם מראש סיורי אומנות מודרכים ומפגשי אומנות מעוררי השראה לקבוצות.  

לינק- קישור למידע על האומן והסדנאות

ביקור חוויתי בכיכר סדום  ביקור חוויתי בכיכר סדום  ביקור חוויתי בכיכר סדום 

 

מוריה – גלריה לאומנות

את הגלריה לאמנות הקימה מוריה בשנת 2021 ,מוריה היא ציירת ומדריכה לאמנות במקצועה. ועוסקת בתחום כבר 18 שנים. הנכם מוזמנים להשתתף בסדנאות יצירה, ציור על אבנים, הכנת לוכדי חלומות או הרכבת מוביילים בצבעים מקסימים. הסדנאות מתאימות לכל גיל ונותנות לנו לרגע קט אפשרות להתחבר לאומן שחבוי בתוך כל אחד מאיתנו. בסוף הסדנה יוצאים עם מזכרת מקסימה מהמדבר.

לינק- קישור למידע על הסדנאות של מוריה

ביקור חוויתי בכיכר סדום  ביקור חוויתי בכיכר סדום ביקור חוויתי בכיכר סדום

 

לאחר היצירה וההנאה השלב הבא הוא כמובן – אוכל! מזמינים אתכם להנות מאוכל מקומי משובח:

המקום הנמוך בעולם – ארוחות בוקר מהחקלאי אל הצלחת!

 צימר ‘המקום הנמוך בעולם’ שבנאות הכיכר ליד ים המלח מוקף ביופי טבעי, מציע למבקרים ארוחות בוקר בריאות וטריות, מהחקלאי אל הצלחת. נעם ומיכל הם בני המקום ומציעים אירוח אותנטי עם מידע רב שיוכלו להעניק לכם על האזור.

לינק- קישור למידע על הארוחות של המקום הנמוך בעולם

ביקור חוויתי בכיכר סדום   ביקור חוויתי בכיכר סדום

מיכל- אוכל שבא מאהבה!

מיכל לוזון, בישלה כל חייה והחליטה להפוך את ההנאה למקצוע, מיכל יוצרת טעמים עבור תיירים ומבקרים באזור. סגנון האוכל ביתי, עם ארוחות בוקר מושקעות שנעשות כולן בעבודת יד כולל אפיית הלחם.

לינק-  קישור למידע על האכל של מיכל

ביקור חוויתי בכיכר סדום ביקור חוויתי בכיכר סדום

המרפסת של קוטי 

קוטי במקור מהונגריה שם למדה ניהול עסקים ובישול ואף ניהלה מסעדה משל עצמה. כיום קוטי מתגוררת בעין תמר, דרום ים המלח, ושואבת את השראתה מהמדבר יחד עם המטבח ההונגרי המסורתי. שילוב מעניין במיוחד שמוציא טעמי פיוז’ן אותנטיים. קוטי עושה גם קייטרינג של אוכל ביתי לקבוצות בתיאום מראש. ניתן להזמין את אוכל הונגרי אמיתי – גולש, קיורטוש ועוד. באיסוף עצמי או משלוח.

לינק-  קישור למידע על האוכל של קוטי

ביקור חוויתי בכיכר סדום  ביקור חוויתי בכיכר סדום

 

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

על המפה